• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

P&B

HBK Medlem
Inlägg
179
Kommun
Lagos Portugal
HBK-Nr
25050
Medlemskap
2024
Jaaa Stefan hade rätt, jättefin ort med en mysig ställplats utanför
 

Bilagor

  • F91D6CC7-50C7-4D55-9F48-0122E7B0CCFF.jpeg
    F91D6CC7-50C7-4D55-9F48-0122E7B0CCFF.jpeg
    3,9 MB · Visningar: 13

Åsa o Stefan

HBK Medlem
Inlägg
400
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
11082
Medlemskap
2025
Tack Peter, de va en riktig kluring och många befästningar, borgar, boplatser, slott etc. har rikt av likheter och utsmyckningar...
Vi vänder blicken norrut och undrar Vem som varit här?

Lycka till/Stefan
 

Bilagor

  • 20180418-205.jpg
    20180418-205.jpg
    9,7 MB · Visningar: 25

Åsa o Stefan

HBK Medlem
Inlägg
400
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
11082
Medlemskap
2025
Visst är det ”Brända Staden” dvs. minnet av massakern 1944 när Nazisterna mördade 642 civila män, kvinnor o barn genom att sätta hela staden brand.
Låt oss aldrig glömma är naturligtvis Frankrikes budskap gm att bevara den gamla staden så som de tyska trupperna lämnade den.

Peter, du leder oss vidare mot nya mål!
//Stefan
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Första bilden tycker jag liknar den gamla Katedralen i Lissabon, som jag tror är 1000 år om jag kommer ihåg rätt, bild nr 2 känns inte som Lissabon kan vara var som helst, däremot sista bilden känns verkligen som Lissabon.

Tommy
 

P&B

HBK Medlem
Inlägg
179
Kommun
Lagos Portugal
HBK-Nr
25050
Medlemskap
2024
Hej
verkar som om jag inte ser alla inlägg, Är det någon som vet vad jag gör för fel ?. När jag klickade på Los Suecos kommentar ”du ignorerar innehåll från denna medlem” öppnade det sig flera inlägg från Los Suecos. Jag har aldrig spärrat någon varken tidigare medlemsperiod från 2008 till 2012 samt nuvarande från 2018 . Vad gör jag fel ?
Hur som helst så är det den underbara staden Lissabon. Så det är naturligtvis rätt svar.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Hej
verkar som om jag inte ser alla inlägg, Är det någon som vet vad jag gör för fel ?. När jag klickade på Los Suecos kommentar ”du ignorerar innehåll från denna medlem” öppnade det sig flera inlägg från Los Suecos. Jag har aldrig spärrat någon varken tidigare medlemsperiod från 2008 till 2012 samt nuvarande från 2018 . Vad gör jag fel ?
Hur som helst så är det den underbara staden Lissabon. Så det är naturligtvis rätt svar.
:) Förstod att det var problemet eftersom det även hänt mig själv vid två tillfällen. Min teori är att det var jag själv som av misstag kommit åt knappen ”ignorera” när jag tittat på medlemmens presentation.

Håller med, Lissabon är en helt underbar och spännande stad.

Tar en gammal bekant i repris
CD0494C9-4A22-4B9C-BB73-43B7BCF67704.jpeg
Ett populärt besöksmål under normala tider.

Tommy
 
F

F.d. 14324

Guest
@P&B
På något sätt har du kommit åt knappen där där man ignorerar någon. I den vyn där du såg att du ignorerade inlägg från los suecos bör du även finna en knapp där du kan sluta ignorera denne. Om du inte hittar det så går det bra att använda "kontakta oss eller posta i forumet hjälp med hemsidan så slipper vi reda ut praktiska problem i den här tråden.
Tommy, jag anade väl det ;)

För att även hålla mig till trådens ämne då gissar jag på Altea.
 
Toppen