• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/12

Bra gissning, trodde ni hade tröttnat allihop. Inte riktigt rätt flod men nu är det bara 5,7mil kvar fågelvägen.

Chaumont sur Loire är ett annat namn som dyker upp i minnet?
Än vildare chansning utan att jag direkt kommer ihåg var det ligger i förhållande till Parc De Loisirs De Cloyes. Dock i Loiredalen och väl söder om Parc De Loisirs!??
Nåväl, försöka duger.
//Kjell igen

Senast ändrad:

Tack! Nej, det var bara så enkelt att när jag råkade gå in här efter en lång frånvaro från På spåret dök trägårdsfestivalerna i Chaumont sur Loire upp i minnet. Kom dock först helt felaktigt ihåg att de hölls i Parc De Loisirs De Cloyes. Sen föll poletten på plats..
Nåväl, var är vi nu?
IMG_0111.JPG
//Kjell

Här färdas bl.a. väldigt många Skandinaver. Dock inte med husbil som fortskaffningsmedel utan med betydligt lättare redskap.
//Kjell

En avlägsen tanke, Ruhpolding? Skandinaver med lättare redskap. Skidskyttar med rullskidor?
Ove.G

Läget och den mycket höga sannolikheten att kunna bedriva populära aktiviteter under en lång säsong gör att fler och fler söker sig hit från bl.a. Skandinavien.
//Kjell

Tillbaka
Toppen