• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.336
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Jag fotar också med hög upplösning. Men bilderna jag lägger ut här har jag förminskat rejält så dom blir hanterbara, kopia naturligtvis. Denna bilden tog 10 minuter innan jag kunde se att det är Saarburg.
 

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.336
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Tackar! I Saarburg har vi stannat till många gånger, inte minst för ställplatsens fantastiska duschar:)
Nu till frågan, var står Britt och jag? Vi håller oss i "närområdet" så här års.
P1010343ab.jpg
 

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.336
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Det var en tisdag, efter besöket på marknaden vandrade vi ner till gamla stan för att käka lunch. Vi fick börja med rejäla rulltrappor, var är vi?P1010351a.jpg
 

kabijoh

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
15218
Medlemskap
2024
Ja, visst är vi kvar i Portugal och Lagos!
Vi stod några dagar på ställplatsen utanför fotbollsstadion tillsammans med ett antal svenska husbilar.
En passade vi på att promenera utefter floden ut till havet där dessa bilder är tagna. bifogar även en bild över den gamla "borgen".
Tråden lämnas vidare till Varberg!
077 Lagos.JPG
Karl-Arne
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Ja nu blir det en vild gissning.

Ser ut som du grävt djupt i den där lådan ”dåligt samvete”, de där korten som skulle sorterats och klistras in i album redan för 40 år sedan.

I min lite livliga fantasi hittade du bilderna från en backtävlingar 1977 i Tosseberg, det populära Tossebergracet. :);)

Tommy
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Visst är det några år tillbaka sedan detta foto tog o så "mycket" har hänt. Tosseberga är det dock inte men jag vet att du varit där. Men jag väntar nog på några fler gissningar innan nästa ledtråd kommer :) :)
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Lånat en ännu äldre bild på stationen på vår destination, järnvägen förresten ner 1961 Hade den varit kvar idag hade den med all säkerhet varit en lönsam linje :) 1111.jpg
 
Toppen