• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

A.Borg

HBK Medlem
Inlägg
1.306
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2024
Helt rätt Tommy! Vi körde 15 mil för att bada i termerna bara för att konstatera att Italienarna badade sina hundar där.Vi vände och åkte annortädes ganska omgående utan bad.
Din tur att ta oss på en annan tur.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Tack, men egentligen är Kaj den som är värd att ta över, han gav nämligen tipset Montemerano. Kollade var det låg på kartan, såg då att Terme do Saturnia låg granne. Varma bad som jag hört talas om men aldrig besökt.

Men här har vi varit. Utsikten från ställplatsen vid solnedgång.

P8292596.JPG

TommyD
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Man tackar ! Men nu kommer det svåra med min dåliga ordning bland alla bilder, nämligen att veta varifrån motivet kommer, men jag gör ett försök, "vart är vi på väg" som Christian Luuk frågar men det räcker med att veta vart vi är någonstans
Hasse
DSC_0017.JPG
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.265
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Loket ser bekant ut från modelljärnvägstiden i mitten av förra seklet. Då var det Märklin och jag hade ett tanklok som påminner om det som drar tåget på bilden. Loket var tyskt så jag gissar att vi är i Tyskland. Men var? Spreewald kanske?
 
Toppen