• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/15

Usel bild, men vi är ute med husbilen och dåligt med bilder.

En ledtråd, en bra sådan är att vi bodde uppe i Mijas när bilden togs.

Tack! "funkan" är Fuengirola. Nu till en läbbig motljusbild. Var?

que.jpg

Eftersom det var jag som arrangerade så tänker jag inte svara. Men jag vet vart det är...:D

Högvälborne SirMcLain vid prisbordet framför "kommandocentralen" övervakar att allt går rätt till.

que.jpg

Högvälborne SirMcLain räddes inte populasen utan deltog själv med liv och lust i bollandet, f'låt boulandet.

gue2.jpg

Senast ändrad:

...medan Louise med lagom bister min vaktade köttgrytorna inför den avslutande supén.

que 3.jpg

För de få deltagare som inte förstod sig på högvälborne SirMcLains makalösa kokkonst så fanns det en restaurang i närheten.

qu4.jpg

I närheten låg också ställplatsen som evenemangsgeneralen, högvälborne SirMcLain hade valt med omsorg. Den är GRATIS!

que ig.jpg

Det kan vara lite blandade data på fotona men det är ju platsen som efterfrågas. Evenemanget tilldrog sig i februari 2014.

Jappe

Den stora boulefesten 2014 är över. Deltagare och åskådare tar sina stolar och beger sig hemåt.

bou.jpg

Några av oss hamnar i den här baren där Batista står för underhållningen.

bou2.jpg

Väldigt nära, så nära att svaret kan betraktas som rätt!

El Pinét! (Lite osäker på apostrofen är jag.)(Lite osäker på att det heter apostrof också; det heter nog accent.)

Puh, pust, stön, stånk! Tack för att du släppte ut mig! Din tur! :D

Jappe (76 idag) still going sober (rather).

PS. Jag har väl annat att göra än att hålla reda på skillnaden mellan apostrof och accent! :confused:

Tack för det,tänk vad man kan hitta i gamla trådar.
Vart går spåret nu då?
DSC_0157.JPG

Tillbaka
Toppen