• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/12

Svårt att visa bilder härifrån utan att det blir för lätt.....
Nu har dom klivit ur.
En del tycker nog detta hör hemma i Skandinavienspåret
men jag är av annan uppfattning.:rolleyes:
// Janne

Bilagor

• 123456.JPG
    123456.JPG
    43,8 KB · Visningar: 1

Ja det er et grensetilfelle ;) - men holder ikke den "bussen" seg på skandinavisk side av grensen slik den går i våre dager? Godt syd for en litt eldre grense.

Vet att det i närheten av Billund/Legoland finns en lejon-/Safaripark, men kommer inte ihåg namnet. Mitt på Jylland är det i alla fall.

Tillägg:
Nu ser jag Knuds svar och det tyder på att "jag är ute och cyklar"... Kan alltså sluta googla efter namnet på "Löveparken".:)

Visst är vi uppe vid Grenen, Skagen.
Det råder tydligen delade meningar om Danmark
skall med under begreppet Skandinavien, men det
är en helt annan historia....
Din tur igen Jappe.
// Janne

Jeg har blandet sammen denne med en annen nesten identisk sak, så vi er omtrent sa langt vekk som det går an å komme i dette landet. Og Jappe vet tydelig hvor dette er.

Ser nesten ut som en av dine favoritter i det midtre Tyskland, også kjent for en helårs butikk for julepynt. En meget bra stellplatz utenfor bymuren.

Los Suecos har hamnat lite snett och jag tror att Knut också tänker på fel ort.

Jappe

Tillbaka
Toppen