• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/12

Tac! Jag har varit i Luxembourg några gånger men efter EU:s inträde i den staden har den blivit blockerad av bilar mer åtföljande köer och parkeringsproblem! Skulle jag råka vara i trakterna någon helg så kanske man skulle våga sig in i stan igen!

Jag kommer inte ihåg om den här bilden varit med i leken tidigare!

pb.jpg

:twitcy: Oj, fanns det halläningar på¨forumet..... Skyller på att vi just nu har besök av Halmstadsbor, men det är klart det finns fler än Eva och Lasse som bor där.

Men visst är det St. Nicolai i Hamburg.

Spåret är ditt!

Tommy

Sofia i Bulgarien. Var med för några veckor sedan. Verkar lite öststatsstil på den byggnaden. Mycket berg i bakgrunden som förvillar dock.

Rätt så - Rilski Manastir (Rilaklostret) ca 12 mil söder om Sofia i Bulgarien.
Finns med på UNESCOs världsarvslista och besöks årligen av hundratusentals turister. Så inte på tidigt 80-tal - men det blåser andra vindar nu.

Dags för dig - Bernt (eller Birgitta!)

Tillbaka
Toppen