• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Aha, Polen! Har besökt större delen av Polen men aldrig Wroclaw där jag har absolut för mig att man körde världscuptävlingar i speedway i juli i år, så det får då bli min spontana gissning!?
//Kjell

Visst var vi i Wroclaw och tittade på lagVM i Speedway, en riktigt fin stad med många bra restauranger. Nu får du ta oss vidare Kjell

Det blev nog för knepigt så då lämnar vi, och kör i stället vidare till platsen för den större bilden här nedan i stället som heter....? //Kjell
Sarajevo - 1.jpegIMG_1176.jpeg

Sorry, krinil! Det har ju nu i närtid allför ofta tyvärr hänt att trådarna hakat fast i något och stått stilla i oändlighet och det har nog ente berott på Er pågar. Nu känns det redigt igen med rätta svar på de båda sökta platserna. Nimmt! Över till Dig! :msn_thumbup:
//Kjell

Tillbaka
Toppen