• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

lentor

HBK Medlem
Kommun
Nora
HBK-Nr
13821
Medlemskap
2024
Bremen är trevligt att besöka. Bästa julmarknaden.
Fortsätter med ett annat turistmål. Det är nog många som känner igen sig här.20210821_144224.jpg

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Av husen att döma borde det nog vara någon av de mindre städerna i Niedersachsen, skulle jag tro!?
Dock ingen stad som vi råkar ha besökt, så vitt jag kan minnas.
//Kjell

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Påminner mig om Celle, där vi övernattat många gånger på väg söderut.

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Kan "lite" västerut betyda över Engelska kanalen då jag tycker det liknar byggnader av detta slag som finns i Skottland!?
Vi har besökt Skottland, men om denna bild är därifrån är det i så fall något vi missat.
Hoppas jag nu inte lurar någon på villovägar med mina funderingar.
//Kjell

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Rätt land och konstigt om du har lyckats missat detta ställe varifrån man har denna fina utsikt.

1696245123970.png

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Av Dina kommentarer tolkar jag att det nog sannolikt handlar om Skottland. Stället med dess byggnader och den fina utsikten kan kanske handla
om att Ni såg den från Edinburgh Castle!? Eftersom en av våra döttrar bodde och verkade i Glasgow under några år och hade en nyfödd dotter då vi besökte dem hann vi aldrig besöka Edinburgh utan det hamnade på vår Bucket List. Vi tittade då bl a på bilder från Edinburgh och trevliga besöksmål där, men de bilder Du visar upp här ovan kommer jag inte ihåg att jag sett. Oavsett rätt eller fel är det alltid kul att med hjälp av små ledtrådar försöka hitta ställen som man aldrig besökt men däremot har hyfsat bra kunskap om.
//Kjell

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Edinburgh Castle är helt rätt Kjell, du får tar oss vidare.
Dagen var drottningens födelsedag med parad och salut.

Toppen