• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

2stroke4ever

HBK Medlem
Inlägg
279
Kommun
Falun
HBK-Nr
18899
Medlemskap
2024
Många ölbryggerier då tänker jag på Bamberg men ställplatsen vi stod på såg inte ut så där men det finns väl fler så det får bli min gissning
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Har tittat på bilden ett flertal gånger och med närheten till Österrike som Du skriver och våra färder på A7 norrut från Füssen
tänker jag våga mig på gissningen att detta är i Nesselwang!??? Har tyvärr aldrig stått på deras TopPlatz men däremot
har vi varit in och ätit i det gula Brauerei -Gasthof Hotel Post.
//Kjell
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.589
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Helt rätt Kjell, det är inte långt att gå in till centrum så vi gick in till Gasthof Post (gult hus) tydligen samma ställe, du får ta oss vidare.
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Aha! Då bläddrar jag i kortleken då jag antar att jag vid ett pass förväntas vara förste spelare efter givaren
och erbjuder därför detta kort som jag naturligtvis tog i...... ???
IMG_2384.jpeg
//Kjell
 
Senast ändrad:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.589
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Redan första bilden fick jag till att vara Barcelona. Det är visserligen några år sedan jag var där men övriga bilder stärker min övertygelse.
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Visst var vi Barcelona, Gunnar! Som räddare i nöden får Du nu även bjuda oss övriga spårare på nya utmaningar.
//Kjell
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.589
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Då provar jag med en bild där platsen varifrån bilden är tagen är normalt den som fotograferas och är välkänd.
Vilken är staden/platsen?

1689614926826.png
 
Toppen