• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 2 2009/10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret, del 2 2009/10

Nu hittade Ove.G rätt.
Vi satt o fikade mitt i mot denna pyngel-affär, pinglade hela tiden i vindspelen.
Din tur Ove.

Leena;)

Vi drack kaffe på samma ställe i somras. Dessutom köpte vi en vinplanta som nu står i söderväggen. Får se om vi kan starta vinberedning, vi har en planta sen tidigare som ger så där 2 kg druvor/år. Småskaligt är ju modernt.
Ove.G

Den nattbilden var för svår. Inte går den att Googla på heller. Här kommer en morgonbild med en trött hustru från samma ställe.
Räcker med att namnge kullen/platsen på andra sidan vattnet.
Ove.G

Bilagor

• IMG_0034.jpg
    IMG_0034.jpg
    1 MB · Visningar: 12

Inga gissningar, inga ideer, har alla kreativa människor gått i ide ? Platsen som syns över vattnet är i alla fall Saint Tropes på Franska medelhavskusten.
Jag lägger in den här istället den är nog lite lättare.
Ove.G

Bilagor

• IMG_0006.jpg
    IMG_0006.jpg
    2,5 MB · Visningar: 19

Den ligger mellan St Maxime och Frejus, där det finns "promenadvägar" längs vattnet, men det är väl troligtvis något länge söderut - kanske neråt Port Grimaud?

Inga rätt än så länge men Livorno/Salerno är ju i alla fall i rätt land.
Ove.G

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen