• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 2 2009/10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret, del 2 2009/10

Visst är det Saeby på Jylland

Din tur Slim02

:)

På väg till en omskriven ö söderut.

Kanske svår men här tillbringade en greve sina sista år!

En ny ledtråd, ligger i Medelhavet och tillhör Frankrike. Inte så lätt om man inte kommer seglandes som vi gjorde.

Klicka på bilden för stor bild

Senast ändrad:

Helt rätt det är ön If utanför Marseille där Greven av Montecristo satt fängslad.
Så nu är det din tur Lasse

Var har jag parkerat.
En liten ledtråd behövs visst. Det är som ni ser en hamnstad. Den ligger vid en insjö.

Bilagor

• IMG_0397-2.JPG
    IMG_0397-2.JPG
    253,2 KB · Visningar: 16
Senast ändrad:

Peder och jag svarade samtidigt. Naturligtvis är det Vadstena. En utflykt dit rekomenderas. Om ni kommer en onsdag så kom tidigt om ni vill ha parkering i närheten av slottet och leksaksmuseét där det hela går av stapeln.

Vi var där för ett par år sen och letade "Cacher" då det dök upp den ena efter den andra jänkebilen.
Mysigt att se så många fina bilar.

Har inga nya bilder så vi får försöka med denna bild. Var?
IMG_0193.JPG
Har den varit med förr får ni ursäkta

St Olai kyrka i Norrköping får jag det till. Nej, fel ser jag nu. Det ska vara Nedertorneå kyrka!

Jappe

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen