• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 2 2009/10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Ja, som var vi i sommras, vi tog en fika i cafet, det dyraste vi druckit. 22 euro + att servitrisen ville ha 2 euro i dricks, gubben blev tjurig o tog fram alla de småmynt han hade för att ge, servitrisen fnyste åt dem men gubben bara sa "that also mony" o plockade ner plånboken. Man lär sig vart man ska fika på det dyra sättet.
Din tur att fortsätta På spåret, Roland.
Leena

Ja, Rom är trevligt, men det finns fällor uppenbarligen... Har tyvärr inga bilder tillgängliga nu, så jag lämnar över till någon annan som känner sej manad!

/Roland

I norge innanför gränsen tror att det kan vara Bengtsfors

Niesmann
Eller en sjö i Lappland? Vid Abisko?

Agneta W

Senast redigerad av en moderator:

Jag trodde skulle vara en lätt bild att knäcka. En ledtråd: Klättra eller linbana till toppen
Tror att många av HBK:s medlemmar varit där.

Ursäkta dröjsmålet, men jag har spelat fia med barnbarnen.

Fler ledtrådar kommer om ni går bet.

MVH

Inget är rätt eller ens i närheten ännu. Rätt land i vart fall.

En liten ledtråd: Det växer bra här. Rätt svar ges i morgon då det nu är dags att krypa i säng

MVH:sleep:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen