• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

På spåret, del 2 2009/10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret, del 2 2009/10

Nej, nägon egen båt har jag inte där..... Har ingen egen båt alls numera. Kompenseras med båtutflykter med andras båtar, som den här som tillhör Familjen Wilhelmsen.

Var är vi?

Bilagor

• P7141015.JPG
    P7141015.JPG
    2,4 MB · Visningar: 30

Svårare än jag trodde..... En bild till, nu vred jag mig lite till vänster och då fick jag in det här i sökaren.

Bilagor

• P7141013.JPG
    P7141013.JPG
    2,4 MB · Visningar: 17

Jag tog den här bilden av broräcket när vi var där i somras
Snacka om underhållsbehov / Roffe

Bilagor

• Riga (Medium).jpg
    Riga (Medium).jpg
    67,1 KB · Visningar: 0

Vi var i Riga för 2 år sedan. Jag har aldrig gjort det här tidigare men om jag har förstått rätt så är det nu min tur att lägga in en ny bild. Ska försöka...bild2.jpg

Svanteba, helt rätt och din tur, varsego´

Nisse Näsåker, tror jag såg tidigare att du gjort samma kryssning som vi gjorde i med Vision of the Seas. Vi reste från Stockholm den 3 juli.

Kryssningen tyckte vi var sådär, sliten båt och ganska trist mat tyckte vi. Det finns bättre!

Ursäkta Lossuecos att bilden kom för tidigt men jag trodde det var du som svara när jag läste Nisses inlägg.

Lägger bilden på nytt och ger en ledtråd: Campingplatsen har fått pris för bästa sanitära anläggningar i Europa.bild2.jpg
Var befinner vi oss?

Senast redigerad av en moderator:

Bilden var tydligen för svår. Platsen var Campingpark Burgstaller i Döbriach vid alpsjön Millstätter i Österrike. Vi prövar en ny bild.bild.jpg

Var finns fyren?

Senast redigerad av en moderator:

Rätt Åke! Bilden är tagen från färjan på väg från Hvar till Drvenic.

God fortsättning på julen till er alla!

Varsågod! Din tur.

Hhhmm, dåligt av mig att missa det.

Min bror har ett hus bara 100 m från träden uppe till vänster där jag varit flera gånger.

Ok, bara en parantes.

God Fortsättning på er alla!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen