• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Grömitz am der Ostsee -ser jeg var noen sekunder for sent ute med min Googling:santa-3-icon:

Senast ändrad:

Google är ett bra verktyg :santa1:

Här är ett foto på en pyramid som troligen är ganska lätt känns igen av den som har besökt stadens stellplatz! Vad heter parken där pyramiden finns?

//Kicki

Bilagor

• Pyramid.jpg
    Pyramid.jpg
    250,1 KB · Visningar: 4

Helt rätt easy rider!

Vi råkade hamna i Cottbus efter att vi hade varit och åkt kanalbåt i Lübbenau. Hit kommer vi att återvända... Stellplatzen ligger inhägnad i en park (inte Branitzer) precis intill djurparken.

Vi hann att besöka djurparken, åka tåg drivet med ånglok och en lång promenad i Branitzer park, allt inom gångavstånd. Branitzer park med pyramiderna var verkligen vacker att promenera omkring i, dessutom fanns det uttrar i vattnet som var helt orädda och gärna kom fram så att vi fick se dom på nära håll.

//Kicki

Ja det var fint. Då får ni fundera på var dom har sånt här målat hus. Staden räcker...

Bilagor

• PICT0151.jpg
    PICT0151.jpg
    270,5 KB · Visningar: 10

Hoppsan! jag ska nog åka och köpa en trisslott.

Vad heter hotellet i bakgrunden ?
Bild 346.JPG

Rätt !! Hotel Histria i Verduela utanför Pula, kortet taget från "Camp Indije" , Banjole.

Din tur Boo!

/Bo

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen