• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Ja där har man ju stått ett antal gånger och blickat ut över vattnet.
Då tar vi en ny då,var står detta minnesmärke någonstans?

Semestern-08 076.JPG

En liten ledtråd före sänggående,han som ligger bakom denna sten är namne med en viss operasångare.
God natt,återkommer imorgon.ZZZZZZZZZZ

Lennart.
:msn_sleep::msn_sleep::msn_sleep:

Monumentet över fascisternas offer. står i Rovinj Kroatien Helt säkert.....

Tack så mycket. Nu hoppas jag att det blir svårt:tongue: Var ligger denna konstiga kyrka?????

455.JPG

Inte Sverige. En gränsstad nånstans. Finns numera som vintersportort hos några svenska researrangörer.

Så här står det i en konsumentupplysningssida på nätet om platsen. För skidfamiljen är det billigast att åka till XXXXXX. De sju översta skidorterna på listan ligger samtliga i XXXXXXXX. Listan toppas av xxxxxxx. I xxxxxxx väntar 20 liftar, 26 nedfarter, längdskidspår och… ja, det mesta man kan kräva av en vintersportort.

Klart jag googlade! Zelezná Ruda har jag aldrig hört talas om tidigare. Fortfarande bildbrist, men här kommer ett konstigt torn!

hbk 135.jpg

Ja, det är rätt! Ganska enkelt. Nästa vecka ska jag dra söderut och fixa nya bilder. Din tur, idolf!

Jappe

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen