• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Trodde ett tag att det kunde vara Ramsele men eftersom du skrev "Härjedalen" får jag väl gissa på Älvros gamla kyrka.
Ha dé

OK, gör ett försök. Tyvärr har jag inga mängder med "resebilder" så jag tager vad jag haver, såsom Zeke Varg.:D

S4010664.JPG

Jajamän! Rätt svar! Lite väl enkelt men jag tyckte att det inte skulle vara rättvist att använda bilderna från pingstträffen i Berlicum.

Ja, det var enkelt. Snart kommer en ganska enkel bild till. Jag tror inte den har varit med här tidigare.

Schwedenkai.jpg

Måste gissa på detta!!!!!!!!!!!!! MEn klarar jag det blir det en bild från träfen i Berlicum! :D
Colloseum i Rom?

Då får det bli en som jag sa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan kanske kallas för en s.k. slamkrypare :D

S4010630.JPG

Det måste vara en HBK- träff, med husbilar maskerade som yrkestrafik för att få kunna övernatta utan repressalier....från länsman eller lisor..

ds

ps
samtliga verkar vara halvintegrerade

ds

Senast redigerad av en moderator:

"Träff" är rätt, "HBK" är fel, tyvärr. Maskerade, jo det skulle man kunna säja. :twitcy:
glömde, Länsman (vet inte om dom kallas så) brydde sig inte men däremot brandkåren som kom och hälsade på.

Senast redigerad av en moderator:

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Rätt svar!!!!!!!!!!!! ;)
Din tur

Ett 60-tal fordon, alla av MAGIRUS inklusive IVECO (som Magirus i dag ingår i).
Skön stämning.

Jag lovar att jag inte ska gissa mer (eftersom jag inte har fler bilder på exotiska platser) :twitcy:

Hej Roland!
Rätt land, men fel stad.
Bättre lycka nästa gång.
Leena

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen