• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Grattis Inger å Anders. visst är det Ullapool. Dom gula banden har en historia. När Madelene, lillflickan som försvann i Portugal, satte hela stan upp dessa gula band på räcket ner mot stranden.(Tie a yellow ribbon osv ) Vi knöt ett gult band runt vår radioantenn och det kommenterades långt ner i södra England av Engelsmän vi träffade på.
Varsågod med nästa bild och håll oss i spänning.
Mbh
Delteff ;)

Senast ändrad:

Palavas-les-Flots, söder om Montpellier, ska det va!

Senast ändrad:

Palavas-Les-Flots, mellan Agde och Sète?

Palavas-Les-Flots är rätt, men det ligger inte mellan Agde o Sète för där har du ju nästan bara 2 mil sandstrand där det alltid står packat med husbilar, med jättefina badmöjligheter.
Utan rakt söderut från Montpellier hittade vi Palavas-Les-Flots.
Vi blir nyfikna på vad du tog det på, har du varit där eller...
Hälsningar Inger o Anders;)

Såg att du hann ändra dig före oss

Senast redigerad av en moderator:

På bilden såg man en krog som heter L´Artimon och när jag googlade på den, kom adressen fram! Téléphériquen syns tydligt på Google Earth! Konstigt nog finns det bara en krog i Frankrike som heter L´Artimon, verkar det som.

Jappe

Senast ändrad:

easy rider! Ok! Byn som hör till skidsystemet heter Lermoos, men du har rätt! Man ser ju Ehrwald också!
Mycket bra!

Jappe

Senast ändrad:

yyy%20073.JPG

Nu ska ni få testa kunskaper om ställplatser. Vilken är detta. Vi är som vanligt dom som har minsta bilen.

Ja, det var inte lätt! Möjligen kan det vara S:t Anton am Arlberg: det "nya" skidområdet (Rendl tror jag det heter) i bakgrunden, alltså inte åt Vallugahållet.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen