• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Härön är en fin ö, men fel ö, och vad blir det då, nästan som ett brev på posten? Skynda er nu! Jag ska ut på en nyöppnad krog i Snu! Var är Monika ock Kurt?

Senast ändrad:

:twitcy:Ja! Kolossalt begåvat! Jag förstår nu att du är boss! Monica och Kurt kan slänga sig i väggen! Den smilis jag nu söker finns inte med i registret! Carina! You are the boss! Grattis! Nu drar jag med de konsekvenser det hava kan! Tack Carina! Jag har ött (ödelagt) för mycket tid vid datorn! Ut nu i det hårda kvällslördagslivet i Snu (Stenungsund)!

Jappe

Sicken tur, jag smet precis före Rollerteam :spinny:

Nu ska vi ge oss ut bland husen, stadens namn ?

Bild 06 373.jpg

Tack Jappe. Jag har redan slängt mig i väggen. Är det därför jag har så jäv-- ont i Kolan???

Nej Jappe! Jag lovar att inte svara mer och blanda mig med Proffsen. (Tror jag)

Hej, på Dig underbara Jappe. Tur att vi har såna som dig i klubben. Du är ta mej F-n helt underbar. Fortsätt att köra din stil så kommer t.o.m. flera i denna eminenta klubb att få undra över alla bilder och kloka och okloka ord som du förmedlar.

Tack Jappe, ha en skön Helg på Dig. Hls Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:
Nu kom jag Ur spår, men KLICK, nu är NI på spåret igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen