• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Lasse F Detta gick otroligt smidigt,jag trodde att det skulle ta tid men icke.Srbska Kamenice var ju rätt. Vesna Voluvic har fått en Pension- restaurang uppkallad efter sig i byn, efter ett fritt fall på 10160 meter tycker jag att det var hon värd. Hon står i Guiness Rekordbok med ett av dom oslagbara rekorden pga brist på kandidarer som vill försöka. Grattis LasseF

Jag har inga bra bilder att lägga upp så jag lämnar WO... har inte fotat så mycket på våra semestrar....

Välkommen in någon annan...

Mvh
Lasse

Då tar jag mig friheten att "kasta in" en bild. Och frågan naturligtvis.
Var är den tagen?

Bilagor

• P1010564 022.JPG
    P1010564 022.JPG
    876,1 KB · Visningar: 8

Helt rätt. Fyren på Andenes. Jag trodde den här skulle bli knepig. Men icke sa nicke. varsågod nästa
Mbh
Delteff ;)

Senast ändrad:

Det var en ren gissning på Nord-Norge men så kom jag ihåg att jag hade sett en röd fyr när vi var i Andenes.
Fin plats där uppe, längtar tillbaks dit. Får bli en tur nästa sommar kanske.

Jag får ha en tillgodo igen, har inga kort på denna dator.

Norge?

Såg efter jag postat svaret den norska flaggan, men ett litet tröstpris kanske för rätt land?

Senast redigerad av en moderator:

Det var väl inte så svårt att gissa, och att det blev på Norge var ju rätt så klart.

Men var i Norge ligger denna lilla camping.

En ledtråd kanske skulle sitta bra. Rauma ligger någon km norrut

JanneW. Jag ger dig rätt för det.

Campingen heter Trollstigens Hytteutlei och ligger en bit upp mot Trollstigen

Tackar.
Jag har aldrig campat i området men väl jobbat däromkring till och från under 3 års tid med Dombås som "bas". (som ju ligger väldigt nära)
Många helger har man tillbringat med planlöst irrande omkring på norska småvägar för att få tiden att gå.... ;)

//Janne

jaja.... :)
Är ju nybliven husbilsåkare så det känndes orättvist att ta en bild från 7 år på havet, men här kommer då en från sommaren -07 (då vi åkte husbil)

//Janne

Bilagor

• IMG_0011.jpg
    IMG_0011.jpg
    2,2 MB · Visningar: 7
Senast ändrad:

Jag erkänner: lite fusk med Google.

Var kan man hitta detta peckoral till "konstverk"?

Bilagor

• På spåret7.jpg
    På spåret7.jpg
    428,7 KB · Visningar: 14
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen