• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Det var en till officer utklädd skomakare som figurerade i Köpenick, såg jag nu på Google. K, får väl gissa på Köln.

Jappe

IMG_2436.JPG
Här kommer en ledtråd, så blir det enkelt.
Inger o Anders;)

Tack! Ursäkta dröjsmålet! Jag har hållit på hela kvällen med min nya scanner, fullproppad med egendomliga finesser. Den kommer jag aldrig att lära mig. Vi tar en 60-talare igen:

hbk 60.jpg

Mina geografikunskaper om Norge är begränsade, så jag vet inte om det ligger i Gudbrandsdalen, men jag tror inte det. Kolla på sjön nedanför! Vi Göteborgare åkte skidor där förr i världen, för det gick rätt snabbt att köra dit. Dessutom var det billigt att bo där. Norge är det ju. En bild till!

Bilagor

• hbk 61.jpg
    hbk 61.jpg
    252,2 KB · Visningar: 3

Har inte hjärta att undanhålla er denna "vackra bild" på ganska ung Jappe. Så var vi klädda när vi åkte skidor i Norge på den tiden!

Bilagor

• Ung Jappe.jpg
    Ung Jappe.jpg
    76,2 KB · Visningar: 4

Nä! Det fanns en brant störtloppsbacke där som kallades "Olympiabacken".

Nä, då blir det väl Kingens tur! Han har ju en till godo, tror jag!

Jappe

Kingen är tydligen inte inloggad, så jag tar väl en 60-talare till dåda! Vad är detta och var?

Bilagor

• hbk 54.jpg
    hbk 54.jpg
    278,8 KB · Visningar: 2
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen