• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Har inte tillgång till bilder nu....
Någon annan som vill fortsätta, så Varsågod...

(och jag har min bild kvar till senare)

Här kommer en ny bild.
Ove.G

Bilagor

• IMG_0024-2-400.jpg
    IMG_0024-2-400.jpg
    14,2 KB · Visningar: 201

Apopå Saturnia! Helt okänt för mig. Det vore trevligt om man kunde få lite information om dom olika platser, som dyker upp här på "På spåret". Carina 6:s beskrivning av Valfångsmonumentet är ett bra exempel på detta. En tanke bara.

Jappe

Senast ändrad:

Saturnia är ett termalbad med varmt svavelhaltigt vatten.Det finns en avgiftsdel och en fri del.Bilden är på den fria delen.Detta ligger mellan Grosetto och Orvieto i mellanItalien.
Anders.B

Vi var där och badade sommaren 2007 så det var lätt att känna igen sig! Fin väg att åka dit och en upplevelse att bada i det varma vattnet. Tyvärr så kan lukten vara lite störande... jag tror att dom flesta vet hur svavel luktar!

Här kommer en ny bild som jag tror är ganska lätt :) Vilken stad?

//Kicki

Bilagor

• 01.jpg
    01.jpg
    296,5 KB · Visningar: 4

DSC00055.JPG

vad heter staden med den fina ställplatsen som kan synas bakom linbanekorgen

Jag tycker det ser ut som Kaprun. Dock tycker jag det fattas lite Alper runtomkring. Maiskogel i Kaprun! Jag är helt nykter!

Jappe

Nåväl, hjulen (med huset) är inte inköpt ännu (kommer 17/3) men vi har sniglat förbi Nesselwang ett antal gånger på väg till Österrike. Nu kanske det blir en visit på ställplatsen i fortsättningen.
Nåväl - här kommer en ny bild. Frågan är - Vad heter byn där detta berömda hus ligger?

Bilagor

• P5030033.jpg
    P5030033.jpg
    228,2 KB · Visningar: 4

Rätt land och rätt grevskap (fast vilket Yorkshire vet jag inte tänker på - det finns West, North och East Yorkshire). Tyvärr är Thornton fel...
Boo

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen