• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Jag ser att den lilla ledtråden jag smög in har gått hem. Men det är inget rätt än så länge. Platsen har ett eget namn men ingår i ett skjutfält som används sporadiskt. Skjutfältet ligger i Sverige även om namnet ger sken av något annat.

Ursäkta, har varit ifrån datorn en stund och då dök rätt svar upp: Hammars Backar. Grattis Jenny & Micke!

Där missade jag en säker seger.... jag som är i det närmaste uppvuxen på sommrarna ute på Holmön (i Stora fjäderäggs närhet) men jag kom in i tråden alltför sent ;)

Senast ändrad:

Nu är jag tillbaka i leken efter tisdagskalas, där gästerna flydde som vildsuggor! Nåväl, ensam är stark, så kom igen Nisse med en svår bild!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen