• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Semester%202004%20sommar%20183.jpg

En liten sjö någonstans, vad heter den?

Om man tittar på kabinen, så måste det vara i Italien! Nya kabiner körs några år i Schweiz, sen använder Österrikarna dom några år till och sedan hamnar dom i Italien, Fiatarnas hemland.

Jappe

Om man tittar på kabinen, så måste det vara i Italien! Nya kabiner körs några år i Schweiz, sen använder Österrikarna dom några år till och sedan hamnar dom i Italien, Fiatarnas hemland.

Jappe

Kabinen är bättre, så än platsar den inte där:D:D

Med andra ord så måste det vara antingen Schweiz eller Österike.
Gissar på Österike!

Lennart

Toplitz? Där var jag en gång för att leta guld, men hittade inget. Stämmer inte riktigt, tror att bergen var brantare, men chansar ändå!

Jappe

Senast ändrad:

Jag hittade inte heller något guld i Toplitzsee, dom kanske gömde guldet nånannanstans?. Men den eftersökta sjön ligger där en (ö)känd fuskare har ett hotell.

Hej, ni har inte ens hittat rätt land än......Men den finns i Europa.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen