• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Oyster hittar inte satelliter

Fjrdriver

HBK Medlem
Kommun
Tranås
HBK-Nr
21516
Medlemskap
2025
Hej husbilen jag köpte är utrustad m Oyster vision 2. Den hittar Astra men inga andra satelliter. Har laddat ner uppdatering. När jag sätter i sd-kortet startar uppdateringsprogrammet men meddelar ganska omgående ”får inte kontakt m systemet” o stänger ner. Anläggningen är fr 2014.
Någon som haft samma problem och lyckats lösa problemet.

Lars Gradén

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
37230
Medlemskap
2025
Testade nyss på min anläggning. Den hittar inga nya satelliter heller. Vet inte vad felet är. Har funkat bra tidigare.

JRL hjälper nog inte man får bara höra att Oyster är ett skitsystem och tyskarna omöjliga att ha att göra med.
Får nog kontakta ten haft direkt.

Fjrdriver

HBK Medlem
Kommun
Tranås
HBK-Nr
21516
Medlemskap
2025
Testade nyss på min anläggning. Den hittar inga nya satelliter heller. Vet inte vad felet är. Har funkat bra tidigare.

JRL hjälper nog inte man får bara höra att Oyster är ett skitsystem och tyskarna omöjliga att ha att göra med.
Får nog kontakta ten haft direkt.
Fick detta svar fr ten haaft
1722264429775.png

Lars Gradén

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
37230
Medlemskap
2025
Juste! Bara 6 000 papp! Är väl samma för mig då. Måste kolla vilken Vision version jag har.
Hur hittade du det?

Toppen