• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Otursförföljd husbilsåkare

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Träffade en annan svensk husbilsåkare vid Gibraltartrakten , han väntade på att få åka till
Marocko. Följande hade hänt under hans resa : 1 vatten i turbon - verkstadsbesök , 2 punktering på släp , 3 elfel orsakat av reperatören av turbon , 4 tand utslagen av fälgkorset vid punteringen , 5 stenskott på framruta- nytt verkstadsbesök och slutligen
6 sjukhusbesök för en höftled ur led.

Nu hoppas jag bara att allt vänder för denna åkare och att han får ett fint besök i Marocko
oturskvoten är mer än fylld!!!!!

Sv: Otursförföljd husbilsåkare

Det låter verkligen som att de hade äventyr så det räcker för flera resor...

Frågan är väl om det inte är en signal från högre makter att han borde vända och åka hem.:rolleyes:

Men å andra sidan med den mängden tråkigheter kan det väl inte hända mer, eller:confused:

Det var en riktig tuffing.
Hade hälften av olyckorna drabbat mig hade jag sålt husbilen, åkt hem och lagt mig i fosterställning.

Tur att han inte var ute på motorcykelresa... Man vågar inte ens drömma om konsekvenserna.
Murphy ligger i lä med murphys lag.

Tillbaka
Toppen