• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

OT Dj..la ekorrar

F

F.d. 52943

Guest
I torsdags var valnötterna fortfarande omogna. När vi åkte iväg i fredags morse såg jag två ekorrar komma ner från valnötsträdet med var sin valnöt i munnen. Anade ugglor i mossen, men vi hade bokat in helgresan redan. När vi kom hem i måndags kväll var trädet helt rensat. Inte en enda valnöt kvar!
arg.gif
icon_evil.gif
arg.gif

Visserligen skulle skörden blivit mindre i år än tidigare år, men några nötter kunde dom väl lämnat kvar.....

Sv: OT Dj..la ekorrar

Hej
Här hos oss är det vanligt med Valnötsträd, Kråkorna gömmer valnötter i vårt grönsaksland så det blir en hel del nya träd.
Har tagit med några plantor till Småland men där vill dom sej inte.
Klas

Sv: OT Dj..la ekorrar

Rolan o Viola ,, det finns tydligen mycket man inte vet om Sverige , visste t.e.x inte att det fanns en tuja-skog på Öland förrän sommaren 2010,ändå har vi varit på ön minst 10 ggr förehälsningar Lasse o Maggan

Tillbaka
Toppen