Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag förstår, m, ta den mildare förklaringen, om det är så att "SVT" har problem, vad göra.Struntar fullkomligt i Os
Nä god give, var & hur skall du följa det??????????????Har OS börjat?
Jag bryr mig inte heller om ifall jag eller någon annan är bäst på någonting.Struntar helt i OS.
Värre är väl cyklister som ska jag en gul ledartröja...?Jag tycker det är märkligt att så många älskar att titta på när 22 miljonärer springer runt på en gräsmatta och jagar en skinnpung![]()
Sedan olympiska kommittén beslutade att Ryssland skulle få medverka i OS, dock under neutralt flagg.Hur har ni tänkt avnjuta , detta evenemang?
Via SVT. eller på plats, eller struntar i hela alltet?
Bra m. en parabol, där är gratis " Tittning"!
Tyvärr du gick miste om en match, som sällan skådas, + 15 min när tider är ute,Sedan olympiska kommittén beslutade att Ryssland skulle få medverka i OS, dock under neutralt flagg.
Så beslutade jag mig för att fullständigt bojkotta detta event. Jag är ändå intresserad av sport, särskilt golf och fotboll.
Men tyvärr ingen aktiv tittning utav mig, pga av detta.
Mvh Per
22 MÅNGmiljonärer!Jag tycker det är märkligt att så många älskar att titta på när 22 miljonärer springer runt på en gräsmatta och jagar en skinnpung![]()
Jag bryr mig för att det tar upp så mycket tid i alla kanaler, alla viktiga och trevliga program får flytta på sig, spelar ingen roll vilken kanal.Bryr mig inte,lika lite som fotbolls EM