• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

orginal dekor

F

F.d. 15777

Guest
Hej!
Är det någon här på forumet som vet var man kan köpa nya
bokstäver och stripes till en Weinsberg meteor?
De har blivit så hemskt bleka :)
Mvh Anneli och Nancy
 

Master

HBK Medlem
Inlägg
947
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2024
Sv: orginal dekor

För flera år sedan så lackade man om min framdörr som hade originaldekor. Det gick inte att få tag på originaldekoren. Lackfirman kontaktade ett företag som sysslade med bildekor. Man tog ett foto på den andra dörrens dekor och gjorde sedan en ny dekor efter detta. Resultatet blev perfekt.

Kenneth
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: orginal dekor

Gå in till en som jobbar med reklam på bilar och bussar så gör dom nya så det blir snyggt igen. Gjorde min till Frankia så folk trodde att bilen var uttag nyligen. Pris 1.000:- och montering kan du göra själv med spatel i plast eller lån av tillverkaren. Om du vill så kan jag höra med min kontakt.
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: orginal dekor

Som sagt Du är från Motala och det är dom jag tänker på Design o dekor Ljungberg och Bååth bra folk det som kan sitt yrke.
 
F

F.d. 55397

Guest
Sv: orginal dekor

www.dekaltrim.nu har många originalstrpes, fråga dom så kan de nopg ta fram dina också, verkar ha moderna grejjer att göra vad som helst med.


Eller varför köra original :D:D ??​
 
Toppen