• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

One note?

H

hianders

Guest
Vi har fått in One Note i datorn som påverkar utskrifterna. Mycket irriterande. Var tar man bort det?

Inger

F

F.d. 4220

Guest
Sv: One note?

Det one note jag känner till är en del av Microsoft Office. Det har nog en sorts skrivarfunktion också, som lägger sig som en skrivare.
Om det är så att dina problem innebär att det är den som valts som standardskrivare, öppnar du startmenyn och sedan "skrivare...". Högerklicka på rätt skrivare och välj "använd som standard".

Om detta inte var problemet, får du utveckla frågan lite.

//Stefan

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

OneNote sammen med OneDrive er en hyggelig løsning på huskelister og notater som en vil ha med seg på PC, platta og telefon. Finnessen med at og oppfører seg som skriver gjør at en lett kan lage seg notater.

H

hianders

Guest

Det one note jag känner till är en del av Microsoft Office. Det har nog en sorts skrivarfunktion också, som lägger sig som en skrivare.
Om det är så att dina problem innebär att det är den som valts som standardskrivare, öppnar du startmenyn och sedan "skrivare...". Högerklicka på rätt skrivare och välj "använd som standard".

Om detta inte var problemet, får du utveckla frågan lite.

//Stefan

Vilken datakunskap här finns!

Hasse gjorde en systemåterställning 7 dagar tillbaks och då försvann OneNote från systemet ser det ut som i alla fall!

Tack i alla fall!
Fru hianders/Inger

Toppen