Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Blir inte förvånad.Visa bilaga 176818 I Helsingborgs dagblad kunde man idag läsa om att Ängelholms kommun ska skylta om parkeringen vid Klitterhus.
Då får man se vad som kommer ändras!
Mvh Helene och Micke
Ett strålande exempel på när en privat aktör träder in är den nya ställplatsen inne i Båstad. Innan Båstad Camping tog över var kommunens pris 100 kr men numera 240 kr. Ingen som helst service på plats ingår utan du måste ta dig tvärs genom Båstad för att kunna tömma och fylla på. Av de 240 får kommunen 20%, resten behåller Båstad Camping efter att ha satt ut platsskyltar och klippt gräset på den sluttande, illa valda gräsängen. Inte många av platserna var upptagna när vi åkte förbi igår....Dryga p-böter skulle sitta bra. Synd att det inte finns resurser för detta. En privat aktör skulle vara ett sätt.
Rätt uppfattat Bennsan.Det är kanske fler än jag som uppfattar Alve's inlägg som ironi.![]()