F 

F.d. 7747
Guest
 Hej alla ni i klubben som omregat er husbil till pb2 !
 Hej alla ni i klubben som omregat er husbil till pb2 !Jag undrar hur bar ni er åt , själv har jag en c-korts bil totalvikt 4,5 ton och det senaste påhittet från våra byråkrater är nu att c-korts bilar alltså inte pb2 bilar skall förses med hastighetsregulator fr.o.med 1 januari 2008
 Så därför alla ni som haft en c-korts bil hur bar ni er åt att pb 2 rega den ?
 Så därför alla ni som haft en c-korts bil hur bar ni er åt att pb 2 rega den ?Vilka pappar behöver jag och vart vänder jag mig för att få tag i dessa ?
Bilen ifråga är en Fiat Dukato med Alko-chassi .
 Hoppas på svar så snart som möjligt , rulla lungt i höstmörkret .
 Hoppas på svar så snart som möjligt , rulla lungt i höstmörkret . 

Hej igen tack för era snabba svar , ska kolla med bilprovningen här i Ö-vik eller Umeå så får jag se vad som händer .
 Hej igen tack för era snabba svar , ska kolla med bilprovningen här i Ö-vik eller Umeå så får jag se vad som händer . Har ju ingen större lust att börja bygga in nån hastighetsregulator , verkar konstigt att pb2 bil oavsett totalvikt kan få framföras i 110km medan c-korts husbil skall ha hastighetsregulator som begränsar farten till 80 km .
 Har ju ingen större lust att börja bygga in nån hastighetsregulator , verkar konstigt att pb2 bil oavsett totalvikt kan få framföras i 110km medan c-korts husbil skall ha hastighetsregulator som begränsar farten till 80 km . Trots min relativt höga ålder har jag ännu inte kunnat förstå hur byråkraterna som stiftar den ena lagen efter den andra resonerar , eller är dom helt okunniga om att en c-korts bil respektive en pb2 bil kan va syskon ?
 Trots min relativt höga ålder har jag ännu inte kunnat förstå hur byråkraterna som stiftar den ena lagen efter den andra resonerar , eller är dom helt okunniga om att en c-korts bil respektive en pb2 bil kan va syskon ? Nu går vi bara och väntar på att "SIGGE" en av våra 2 hundar ska få sitt egna EU-pass , om det går vägen så han bildat dom antikroppar som krävs så åker vi nermot Spanien till veckan .
 Nu går vi bara och väntar på att "SIGGE" en av våra 2 hundar ska få sitt egna EU-pass , om det går vägen så han bildat dom antikroppar som krävs så åker vi nermot Spanien till veckan .