• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Omröstning Husbilsklubbens bästa ställplats 2012

• Startad av Startad av F.d. 17941
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 17941

Guest
När man läser alla hundratals svar om den bästa ställplatsen blir JAG imponerad. Klart är , VAD är en ställplats , får den kosta något ? är det fortfarande en ställplats om du mot betalning köper el eller tömmer gråvatten , ja vissa regler måste finnas , kanske också en jurry som överlägger, vidare tidsbestämd längd , och ett seger pris , kanske ett besök på vinnande ställplats. Tävlingen kan kanske gå så till att man röstar via den här tråden på en plats med sitt medlemsnummer , då kan man se om någon röstar mer än en gång , vilket naturligtvis ska vara det som gäller alltså en gång , det kan också göras så att man utser en ställplats i varje del av landet , Götaland , Svealand och Norrland och slutligen en totalsegrare. Naturligtvis en hel del pyssel för de som vill hålla i det hela, men vist vore det kul med att utse Sveriges bästa ställplats av husbilsklubben.
Södra hamnen Motala medlemnr 9463

MVH
Lasse:)

Tillbaka
Toppen