• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Om appen Fiatcamper

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Är det någon annan än jag som inte kommer in i appen Fiatcamper? Jag får endast en länk till www.fiatcamper.com som jag inte kommer förbi. Väl där uppmanas man att registrera sin profil på ett socialt nätverk. Där tog mitt intresse tvärt slut.

Hej,

Ja jag märkte det också, antar att dom lagt ned appen och vill att man skall skapa ett konto www.fiatcamper.com sidan istället, men du kan även registrera dig utan en profil på socialt nätverk såg jag!

upload_2018-6-11_20-34-55.png

/Stefan
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
En slik registrering er kun et hjelpemiddel slik at de fleste ikke behøver å taste inn alle feltene selv :D Ofte må en til slutt legge på et eget løsenord (eller fortsette å benytte pålogging gjennom det sosiale media en har benyttet første gangen).
 

Jokin

HBK Medlem
Inlägg
1.152
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2024
Det jag absolut inte vill är att på något sätt koppla ihop appar eller hemsidor med Facebook. Jag har ett Facebookkonto som jag försöker hålla så isolerat som möjligt, allt för att de inte ska alltför lätt ska kunna lagra uppgifter om mig. Jag inser att jag förmodligen kommer att misslyckas i det mesta, men vill i alla fall göra vad jag kan.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
@Jokin jeg har full forståelse for det og velger ofte selv reserve løsningen med å taste inn den info de forlanger. Men jeg har restriktet den public profil som kan leses ved slike kall - og fjerner de koblinger som ikke er aktuelle lenger.
 
Toppen