• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

OBS Gasoldepån södra Sundsvall

F

F.d. 10296

Guest
Var igår och skulle tanka LPG i min fasta tank. Fyllde cirka 10 liter och de ville ha betalt för en hel flaska p11 trots att flaskan inte kan tas loss. Protesterade och det slutade med en uppgörelse. Tyvärr så verkar detta vara satt i system enligt den äldre mannen.
Vill därför varna andra att först fråga vilket pris som gäller innan man tankar LPG.

Jag kommer aldrig att tanka på detta ställe i framtiden.
 

anytec

HBK Medlem
Inlägg
587
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2024
Sv: OBS Gasoldepån södra Sundsvall

Är han med i tex Aga eller någon annan gasolkedja som man kan klaga hos
Sådana handlare ska man bojkotta
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.659
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: OBS Gasoldepån södra Sundsvall

Skulle han i så fall även ta betalt för full tank till bilen om man nu råkar köra med Gasbil
 

angan

HBK Medlem
Inlägg
966
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2024
Sv: OBS Gasoldepån södra Sundsvall

Jag tankar all min gasol där. Kommer inte att sluta med det. Har bara betalt för det jag fått tankat. En del kommer med jordens konstigaste gasinstallationer och brukar få hjälp. Är inte det värt nåt?
Lätt att kasta skit när man inte har alla fakta på bordet. Här bojkottas ingenting :)
Så dyra på gasol är dom faktiskt inte.
 
F

F.d. 53837

Guest
Sv: OBS Gasoldepån södra Sundsvall

Jag fyller flaskor där varenda gång å dom är helt suveräna. :)
Hämtar flaskorna i bilen å sätter dom tillbaka..
Å har man halvflaska så får man betala för de dom fyller...

Kommer att forsätta fylla där.. :wink:
 
F

F.d. 10296

Guest
Sv: OBS Gasoldepån södra Sundsvall

För det första var det inte det officiella priset som jag klagade på utan sättet att behandla mig son kund. För det andra så har jag en koppling som används i Sverige samt en permant installerad tank.
För de 10 liter som de tankade i skulle literppriset bli 34 kr/liter vilket motsvarar 68 kr/kg eller 680 kr för en pc10. Det måste nog vara det högsta pris som man får betala i Sverige.
 
Toppen