• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyttig erfarenhet!

F

F.d. 59131

Guest
Sitter nu i husbilen på en grusparkering i skogen vid ett natureservat i Halland. Mörkt, blåsigt och ingen el. Är uppenbarligen inte helt bekväm med detta men en natt ska man väl uthärda. Nyttigt att utmana sig själv. Nästa gång blir det campingplats med grannar på lagom avstånd och el och lite jäkla belysning. Nu ska jag låsa om mig och kolla på tv! Tur man har husbilsklubben som tröst.
 
F

F.d. 4220

Guest
Lycka till. Du är ju nästan hemma trots allt! Låter som en bra första test. ;)

Men det är trist i mörkret, men det regnar inte i alla fall.

Vi har inga problem med att stå avskilt, men ställer undan bilen över vintern.
Mest pga mörker och regn...
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Sitter nu i husbilen på en grusparkering i skogen vid ett natureservat i Halland. Mörkt, blåsigt och ingen el. Är uppenbarligen inte helt bekväm med detta men en natt ska man väl uthärda. Nyttigt att utmana sig själv. Nästa gång blir det campingplats med grannar på lagom avstånd och el och lite jäkla belysning. Nu ska jag låsa om mig och kolla på tv! Tur man har husbilsklubben som tröst.

Bara fortsätt såhär..... För så har jag levt i sept. I 10 år.... Idag skulle jag känna mig otrygg om jag övernattar på en plats där det finns en massa okända i mörkret......jag kan bara hoppas att "han där uppe" håller sin hand över mig.... Eller vad fanken man nu säger :eek:
 
F

F.d. 58689

Guest
Sitter nu i husbilen på en grusparkering i skogen vid ett natureservat i Halland. Mörkt, blåsigt och ingen el. Är uppenbarligen inte helt bekväm med detta men en natt ska man väl uthärda. Nyttigt att utmana sig själv. Nästa gång blir det campingplats med grannar på lagom avstånd och el och lite jäkla belysning. Nu ska jag låsa om mig och kolla på tv! Tur man har husbilsklubben som tröst.
Jag står ofta på den typen av natt-P och har inte så ont av det. Tycker det är ganska mysigt, men lite svårt att hitta likasinnade på denna typ av platser! :) Det är det för övrigt på en betald ställplats också!!! Tycker vitsen med husbil är just friheten att kunna fricampa!!!! :msn_thumbup:
 
Toppen