• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nytt om Geocaching

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Nytt om Geocaching

Dessutom var det faktiskt jag som hittade den, jag såg en lite skymt av den gröna lådan under stenblocken, Egon hade letat jättelänge och sa att "-ingen idé att vi letar mer. här finns ändå inget..."
Och precis så är det när han letar efter nåt i kylskåpet också, han kan stå med kylskåpsdörren öppen hur länge som helst för att leta efter nåt, och så kommer jag dit och hittar det på en gång!

Men 20 - 30 st vet jag ju inte om jag orkar förståss...däremot måste vi ta en tur till Vallda Sandö, för där ska finnas en cache med en engångskamera som man ska ta ett kort på sig själv med och sen lägga tillbaka den, Thilda är jättesugen på att leta upp den!

/Annette
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Nytt om Geocaching

Annette du får inte ta det så allvarligt med att vi ska ta så och så många.
Man ska vara glad för de man hittar. Klart att vi ska ta den med kameran om ni inte har tagit den innan vi hinner ner.
Vi jobbar till 14.00 sen ska vi göra oss iordning så vi är nog inte nere hos er förrän 18:30-19:00

Glöm inte att ni ska logga tagna cacher på internet oxå, inte bara skriva i boken.
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Nytt om Geocaching

Blir så bra så! Eventuellt kommer det en till HBK:are, så det blir en liten minträff!
Ha de
/Annette
 
Senast ändrad:
Toppen