• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nytt husbilsmärke?

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Nytt husbilsmärke?

Dessutom finns fabrikatet även som husvagn, ofta dragna av bilar som körs av unga flickor.;) :twitcy:

F

F.d. 52945

Guest

Jag brukade lura hustrun att hälsa på dem....det går inte mera;);):D:D

D

Deleted member 11118

Guest

Hur många hästkrafter har de?

H

hianders

Guest

De flesta vi mötte var vita men även några metallick-lackade. Förvillande lika hb så man väntade definitivt till de nästan passerat innan det ryckte i vinkhanden. Undrar hur många hästhusbilar som fått vinkningar?

När vi i början av åttiotalet hade provat och införskaffat husvagn sa vår dotter, då 5-6 år, titta - en hästhusvagn!!

Då fanns inte dessa flotta hästhusbilarna!

Roligt är det i alla fall!

Inger

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Om dere legger godt merke til det så er det ofte helt unge tjeier som ratter de største av disse bilene. Normal totalvekt mellom 20 og 30 tonn.

F

F.d. 8562

Guest

Ett nytt husbilsfabrikat har dykt upp på marknaden. Vi vinkade åt dem men de vinkade inte tillbaka. Det står Horses på dessa.

Någon fler som sett dessa bilar?

hianders/Inger o Hasse

Hej den var kul, dom som kör märket Horses har ofta väldigt bråttom till nästa ställplats och är stressade....:)

Toppen