• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nytt försök att ta sig in i min dator

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Då jag läste en blogg här på forumet dök det upp en ruta att jag var den 99:e besökaren och kunde vinna 30.000:-. Det ser ofarligt ut eftersom det är ett dataspel där man kan klicka på fallande sedlar och man frågar inte efter några kontonr. Men se upp. Klicka inte på "vidare".

Man är ute efter att lägga in ett program i din dator.

Man blir som trött.
:(

S

StorDansk

Guest
Sv: Nytt försök att ta sig in i min dator

Alve, och andra,
klicka eller välj ALDRIG nåt som ser ut som ett jädrans TIVOLI, det är bara att tigga om problem, och sen banlyser du den bloggen som erbjuder sina läsare denna typ av vidrigheter, ofta ett problem man stöter på när man väljer att publicera sin blog "gratis" nån måste ju betala kalaset, inget, ens på nätet, är gratis!

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023

Utan att "bannlysa" på något sätt så måste jag väl ändå berätta att det var på Anneli o Lewis blogg som rutan poppade upp.
/alve

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag tror inte att Anneli kan hjälpa att s.k. popups dyker upp på sin fina blogg. Det kan hända var som helst om man inte stänger av att de dyker upp.

Toppen