• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nytt år igen!

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Kerstin och undertecknad vill tacka för den finaste nyårsfesten vi har varit med om på flera år (Kaxholmen 2007) kan man ha det bättre?

Ett stort tack till alla som fixat för vår trevnad. Ett extra stort tack till Gunilla & Egil för maten, jag får inte äta så mycke god sås men jag säger inget till dietisten.

Vår orförande Carina och Gunnar skall ha en stor eloge för allt ni gör! Carina var dessutom nästan tyst hela nyårskvällen (halsinfektion) det gjorde att andra fick träda fram. Bl. a. Gunnar som lärde oss vett och etikett förr och nu. Jag märkte att jag behöver gå en kvällskurs eller nåt före årsmötet. Tack!

Kennet och Lisa stöttade hela tiden med sitt trevliva sätt och välkomnande till oss nybörjare. Som sagt, det här var vår finaste nyårshelger på flera år.

Sen skulle vi kunna räkna upp alla övriga trevliga deltagare men jag hoppas att ni kommer ihåg oss och kände värmen i kramarna!

Tack HBK och ett Gott Nytt Husbilsår

Familjen Bonzo i Onsala:santa-5-icon::snow-icon::swoon:
 
Toppen