• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NYBLIVNA HUSBILSÄGARE

• Startad av Startad av F.d. 15366
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 15366

Guest
HEJ,ALLA HUSB.ÄGARE.
VI SKA UT PÅ TUR FÖR FÖRSTA GÅNGEN.
DET SKA BLI VÄLDIGT SPÄNNANDE O SE HUR DET FUNKAR-MED 2 TONÅRSGRABBAR + 1 HALVGAMMAL GUBBE!
GRABBARNA SKA PÅ CROSSLÄGER-SÅ VI HAR ÄNTLIGEN HITTAT DRÖMVAGNEN MED PLATS FÖR 2 CROSSAR BAK.
HEJ O TACK FÖR MIG.:mcride:

Sv: NYBLIVNA HUSBILSÄGARE

Hej mårbacka och välkommen,

Skönt att se att även Värmlänningar är intresserade av husbilar, själv härstammar jag från Hagfors.

Hoppas att ni skall trivas i och med gänget i HBK.

Hälsningar
:wub: Lena och Leif:yes:

Hej Mårbacka!
Ja, välkomna ska ni va, "grannar" som vi är. Vi bor i Kil och tycker det är både roligt och nyttigt att surfa runt på klubbsidan. Generösa och goa medlemmar har vi också stött på! Så välkomna ska ni vara!
Maja
:D

Vad härligt!
Själv är jag utflyttad värmlänning med rötter i Karlstad och Forshaga. Har också köpt min första husbil och ska till Spreewald i Tyskland i slutet av maj. Det kallas visst för Tysklands Venedig och verkar ganska mysigt...

Tillbaka
Toppen