• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya medlemmar?

H

hianders

Guest
Vill bara berätta en liten solskenshistoria! På väg hem fr vår Norrlandssemester nyligen stannade vi till vid "Claes i sjön" (Clas Ohlsson i Insjön) och strax efter vi parkerat och Hasse gått in på butiken kom en husbil och parkerade jämte oss. Damen i bilen gick fram och tillbaka framför vår bil och kom sen fram till dörren. Jag öppnade och hon sa glatt: HBKare? Hon frågade om vi visste om någon bra ställplats neråt och jag nämnde bl a Borlänge men sa också att det var mässa i Ludvika med start fredag. Hon tackade och de gick också in i butiken. Innan vi for så satte jag fast ett infoblad om HBK (har sådana i en pärm i bilen) under vindrutetorkarbladet med vårt mobiltelefonnr och medlemsnummer samt önskade dem välkomna till klubben. De hörde inte av sig per telefon men vi såg dem i Ludvika fred morgon så de hade nog åkt dit på torsd kvällen! Hoppas ni kommer med som medlemmar "whoever you are"!

fru hianders/Inger
:yes:

Tillbaka
Toppen