• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nya - begagnade forarstolar

F

F.d. 839

Guest
Sv: Nya - begagnade forarstolar

Dennis 55,

Vet ej om du har foljd med det hela men Mats (anstalld pa armstods foretaget) har tagit at sig att montera det hela at mig 071112 08:30 i Arlov. Normalt satt sa han gor vi inte det men har gor jag ett undantag :wink: . Jag tog dom lite lyxigare och gick pa SEK 3900 for bagge stolar.

Vad sags har du tid att traffas i Vaxjo eller .. ?
 
Senast redigerad av en moderator:

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Sv: Nya - begagnade forarstolar

Hej Det skulle vara skoj men jag ska på kurs med jobb i tre dagar så det vår bli en annan gång,Kanske till våren när vi kör ner i Europa.
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: Nya - begagnade forarstolar

Hejsan Dennis,

I Mandags var jag vid avtalad tid vid foretaget Sydmeko i Arlov. Mats (delagare) kom 08:25 och borjade genast med installationer, efter 1 timme var allt pa plats till min fulla satisfaction. Vad jag betalde vill jag inte diskutera har men kan bara tillagga att det var ett bra pris som inget annat foretag kunde ha gjort installationer battre och billigare. Vard att tillagga att har galler det kanske inte om pengar men Sydmeko ar det enda foretag som tillverkar armstod till hundratals olika bilmarke.

Dennis, tack for det fina tipset. Under tiden har jag kommit hem igen i Belgien och njot hela resan med "smile from ear to ear", vilken skillnad det var att aka med eller utan armstod.
 
I

Inger & Taeke NL

Guest
Sv: Nya - begagnade forarstolar

Belgien 1!
Tack for tippset, vi har varit pa sok efter begagnade stolar med armstod ett langre tag och Breda ar bara tva- tre timmars vag for oss.
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: Nya - begagnade forarstolar

Hejsan Inger Riemersma,

Har ar den fullstandiga adressen :

Vans & Vettes Customizing.
Telefon : +31651435577.
Waalwijkseweg 8
5071 RK - Udenhout.
Ligger mellan Tilburg och s'Hertogenbosch.

Har har du dom ungefarliga (da ar du valdigt nara) GPS co-ordinater : N 51.59850° E 5.12598°. Lycka till.

Off topic. Jag har varit valdigt manga ganger i Holwerd (gatunamn Moppenbuurt) dar jag hade en god van men flyttade pa senare aren till storstaden pga arbetsbrist. Synd men vi forlorade kontakten efter det.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen