• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny Operatör i Spanien

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Ny Operatör i Spanien

Lassewalle kom med ett utmärkt förslag i våras apropå detta ämne!

Hej webb ..
skulle man inte kunna samla ihop alla trådar som handlar om surf o telefoni i Europa i en tråd .Tror att det skulle vara mer lättöverskådligt då.
Se nedan på exempel på trådar.

Med vänlig hälsning Lasse W

http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/620720

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Någon som vill åta sig att samla ihop trådar om surf o telefoni i Europa i en tråd kan höra av sig via PM till mig så fixar vi lämpliga rättigheter för att kunna sköta denna syssla.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Kan man inte tänka sig en rubrik i högerspalten "Internet i Europa" där medlemmarna själva kan lägga in sina senaste erfarenheter när det gäller operatörer, priser m.m.. De här tjänsterna är ju "färskvara" och villkoren ändras hela tiden så en nystart är väl det bästa alternativet. Kruxet är väl kanske att få medlemmarna att hitta tjänsten när de har något nytt att redovisa.

De allra flesta tycks ha stora problem med Internetuppkoppling i Europas länder och omöjligt vore väl inte att få till en sammanställning med de senaste tipsen, kanske rentav med underrubriker för varje land.

Jappe

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Men det är väl inte Kontantkort?
Glömde ange att det är det som det handlar om i detta fall.

Förstår inte skillnaden. Går in i butiken visar passet köper ett simkort och fyller på via hemsidan med mitt kreditkort. Ringer kundtjänst 2373 på svenska gratis och stoppar det när jag åker hem.

F

F.d. 25023

Guest

Hits har funnits många år. Hade de alltid i telefonen förr i tiden. Men de har nu lagt till nya alternativ för både telefoni och internet.

Liksom Masmovil ändrar leverantörerna sina utbud hela tiden.

Jyrki

Toppen