• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny Medlem

F

F.d. 24959

Guest
Hej allihopa.
Jag har precis anmält mig som medlem och har ögnat igenom dom olika sidorna lite grann. Det verkar finnas mycket att läsa om.
Jag har haft husbil i ca:15år men ej varit med någon sammanslutning så detta är ett nytt steg.
Vi åker i en hemmbyggd husbil varje sommar, främst i norra Europa från slovakien till Belgien.
Vet ej om man kan ställa några frågor direkt här? Det jag undrar om är.
Forum om hembyggda husbilar.
Bra och stabila program till Garmin ique 3600.
Husbil i östeuropa.

Tack så länge och trevlig sommar.
Robban :spinny:
 
F

F.d. 25011

Guest
Sv: Ny Medlem

Hej och välkomna!!

Hoppas att ni skall trivas i och med gänget i Husbilsklubben.

Ni som har åkt husbil så länge har säkert mycket att bidraga med som till exempel nya husbilsplatser.

Hälsningar
:wub: Lena & Leif:yes:
 
F

F.d. 24959

Guest
Sv: Ny Medlem

Vi har oftat bara stannat när vi funnit någon trevlig plats men nu skall vi försöka få ner platserna på Gps:en så man inte glömmer alla smultronställen. Jag kan däremot rekomendera Polen och deras vägkrogar där det är billigt och bra att övernatta.
Vi har i alla fall inte haft några problem där.
Robban :)
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Ny Medlem

Välkomna i klubben! Du kan ställa vilka frågor som helst här, har du tur så får du ett vettigt svar också*L*. Vad har du/ni för bil?
Göran, och Kia
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ny Medlem

Hej RR och känn att Du är välkommen i den bästa klubben som finns och hoppas att Vi kommer att ses på någon träff framöver, hls Monica o Kurt.;) :D :D :D
 
F

F.d. 24959

Guest
Sv: Ny Medlem

Hej Göran och Kia.
Jag är ny här och skulle svara på ert inlägg. Men då jag tryckte på tackknappen för att svara då man inte skall använda citat hände inget. Men fann längre ner rätt knapp.
Hur som helst har vi nu en MB 608 -76 (hembygge)sedan 2år. Tidigare en MB -70 Vilka vi åker mestadels i Norra europa men framföralt på östsidan.
Passar på att ställa en fråga. Om man svarar på inlägg m.m. Kan man då på något enkelt sett se vilka trådar man varit inblandade i??

Tack så länge.

Robban:mcride:
 
F

F.d. 518

Guest
Sv: Ny Medlem

Hej Rojroj!

Enklaste sättet att se vilka trådar man varit inblandade i, är att klicka på Din signatur/alias/nick (dvs Rojroj) och sedan gå till "Visa allmän profil".
 
Toppen