• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

Ingemar Eriksson

FD HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Askersund
HBK-Nr
234
Medlemskap
2022
Hej!
Nu har jag anmält mig som ny medlem. Vi d.v.s Inger och Ingemar är ganska färska som husbilsåkare. Vi har en Hobby 600FC som vi åkte ner och köpte i Tyskland av en privatperson i början av November 2006. Sedan dess har vi fått den svenskregistrerad utan några större problem och dessutom gjort två turer, en till Tyskland (Heide,Goslar och Ruhrområdet) när det var orkan där nere och en till Köpenhamn nu i förra veckan mitt i snöstormen.

Hittade denna klubb på nätet och vi hoppas att det blir en trevlig upplevelse.:D
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Hej Ingo!
Välkommen i klubben. Kul att det blir lite fler Hobby/Ford-åkare. Ett gott alternativ tycker likaledes nyblivna husbilsåkarna Ger och Staffan i "Maja".:D
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ny medlem

Hej på Er och hjärtligt VÄLKOMMEN till klubben och hoppas att Ni skall trivas med oss, hls Kurt o Monica
 
F

F.d. 3232

Guest
Sv: Ny medlem

:twitcy: Välkommen Ingo40 alla är vi nybörgare till o från ibland.MVH Kenth & Lisbeth.:wub:
 
Toppen