• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

Lilla Hawaii

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
129
Medlemskap
2025
Hejsan alla husbilsvänner!Vi som gömmer oss bakom Lilla Hawaii är Britt o Torbjörn och har nu blivit medlemmar i er klubb (Husbilsklubben)och hoppas att det ska bli bra.:D Vi bor ute
på en ö som heter Hasslö som även kallas Lilla Hawaii som liggeri Karlskronas skärgård, därav vårt användarnamn Lilla Hawaii.
MVH
Britt o Torbjörn
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.847
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Ny medlem

Välkommen Lilla Hawai,
Ni hade ett syftningsfel i inlägget, det heter inte ER det heter VÅR Husbilsklubb...:D :D

DVS. Så snart ni ens kom på tanken att delta i gemenskapen hos Husbilsklubben.se så var Ni redan inne i den och glädjande nog så stretade Ni inte emot utan gav Järnet:mcride:

Vi ska göra vårt bästa för att få se var denna spännande ö befinner sig.
Husbil kan man ju tydligen ha, kan man hitta någonstans att ställa den på (Ställplats??) om man vill besöka den??

Britt o Torbjörn, Ni är lika välkommna som er spännande Ö.

/Håkan
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.432
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

:snow-icon: :snow-icon: Hej och välkommen Britt & Torbjörn ! Hoppas ni skall trivas här :) :)
 
F

F.d. 25011

Guest
Sv: Ny medlem

:spinny: Hej och välkomna.:spinny:
Då kanske vi träffas vid Tjuraviken när det blir lite varmare.
Hälsningar
Leif
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.371
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

VÄLKOMNA önskar vi också! En liten undran, finns husbilsplatsen i hamnen kvar ännu? Vi var där för fyra år sedan, och vad jag kan minnas fanns plats för ca. 5 bilar. Toa och dush i hamnen. Mycket fin plats. Hälsn. Krister o. Ursula.
 

Lilla Hawaii

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
129
Medlemskap
2025
Sv: Ny medlem

:yes:
VÄLKOMNA önskar vi också! En liten undran, finns husbilsplatsen i hamnen kvar ännu? Vi var där för fyra år sedan, och vad jag kan minnas fanns plats för ca. 5 bilar. Toa och dush i hamnen. Mycket fin plats. Hälsn. Krister o. Ursula.
God kväll!
Husbilsplatsen i hamnen på Hasslö finns kvar Krister, så kom du med husbilen bara.
MVH
Torbjörn
 
F

F.d. 16161

Guest
Sv: Ny medlem

Hej lilla hawaii! Undrar om inte vi har gått i samma klass Britt o jag (per-olav) och Torbjörn i min systers (Anne-Margarethe) vilken träff isåfall. Hasslö i mitt hjärta. Blivande HBK medlem poobc
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Välkommna hit , Karlskrona är ett ställe vi skall besöka till våren för där har vi aldrig varit .

Det var en rejäl husbil och den lär man inte missa när/om vi möts och väldigt tjusigt inredd .

Jag har redan varit inne i den , bra med "Visa min husbil" för då kan man ju se hur tjusigt alla fixar och trixar med sina husbilar .
 

erling 54

FD HBK Medlem
Inlägg
106
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
1924
Medlemskap
2023
Sv: Ny medlem

Välkomna Lilla Hawaii!!!
Karlskrona skärgård är för alltid inetsat i mitt minne. Gjorde lumpen på Kungsholmen 1973. For över Sturkö, Tjurkö och Senoren om jag inte minns fel. Sedan blev det passbåt till Kungsholmen. Underbar tid!!!
MVH:yes:
Erling
 
Toppen