• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny i HBK

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Ny iHBK

Välkommen till gemenskapen här finns massor av kunskap ,ställ en fråga och genast kommer svaren. Massor av tips om allt mellan himmel och jord hittar man också här.
MVH Gunilla
 

chausson71

HBK Medlem
Inlägg
15
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
4911
Medlemskap
2024
Sv: Ny iHBK

Välkommen till klubben och hoppas att ni kommer att trivas. Här hittar man svar på nästan allt!!!!
Det finns alltid någon medlem som är kunnig att svara på frågor.
Vi har varit medlemmar ett par år och tycker att det är en fanstastisk plats att umgås på inte tala om alla möten och evenemang.

Hälsar Chausson71 med fru
 
F

F.d. 14699

Guest
Sv: Ny iHBK

Hej ! Jag har också precis blivit medlem. Jag har redan fått många tips och ideér. Alla är så himla trevliga och hjälpsamma.
/ Lotta
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
940
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: Ny iHBK

Välkommen! Nu har vi varit med i 1 år och har fått mycket och bra information!
Det är lika roligt att logga in varje kväll och se vad som har skrivits under dahen!

mvh Birgittha och Mats i Mac Louisen:)
 
F

F.d. 55464

Guest
Sv: Ny iHBK

Vad jag gillar med denna klubben är, kunskapen på alla områden, humorn som många har,samt den otroliga hjälpsamheten, när någon är i "nöd". Det är klass !
 
F

F.d. 3297

Guest
Sv: Ny i HBK

Kan efter flera år som medlem bara erkänna att jag lär mig något nytt varje vecka.

"Värst" är Bror och "spasnke janne" som båda började nerifrån rambalkarna.

Man får tankar så verktygslådan bleknar!
 
Toppen