• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny husbilsresenär

• Startad av Startad av F.d. 14924
  • Startdatum Startdatum
Sv: Ny husbilsresenär

Vad är det för ras på skönheten?

Hej!
Vi har också en ny resenär-Morris-en 14 v gammal Cavalier som kom till oss för 5 v sedan och som gillar att åka husbil. Han gillar allt förresten!
Vår gamla hund Kasper(Springer) dog i höstas 12 år gammal. Usch vad tomt det blev.
Men nu är det full rulle dagen lång.
Aukja

Bilagor

• IMG_0101.JPG
    IMG_0101.JPG
    814,3 KB · Visningar: 4
  • IMG_0134.JPG
    IMG_0134.JPG
    437,5 KB · Visningar: 3

Hej! Jag heter "Rossi"! Jag är en dvärgschnauzer och är nio veckor gammal. Mina syskon är kvar i Stockholm där vi föddes. Jag skall bli vakthund i mattes och husses husbil när jag blir stor. Vi tog det lugnt på vägen hem från Stockholm ( 4dag.) så jag har redan vant mig vid att bo i husbil. Det var roligt och jag fick komma ut mycket och springa . Matte och husse säger att jag är duktig för att vara så liten, men det visste jag redan! Nu är vi hemma i Helsingborg och jag ser fram emot nästa resa med husbilen.
Hälsningar......Rossi ! (Danger Dalton)
Ps. matte och husse är Cibban och Ce-eN!

Motala Motormuseum 09 026.jpg

Motala Motormuseum 09 033.jpg

Motala Motormuseum 09 049.jpg

Hej..

Vilka sötingar..:).. kul med nya kompisar ..

Jag heter Iza och är en Tibetansk Mastiff tjej som blev 5 mån igår (4 juni)..och jag älskar att åka husbil..:) När jag blir stor ska jag osså vakta min husbil o familjen så klart :wink:

Vi kanske ses i sommar....

Kram Iza & matte o resten av pettsson´s

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen