• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny husbilsresenär

aukja

HBK Medlem
Inlägg
167
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1870
Medlemskap
2024
Sv: Ny husbilsresenär

Hej!
Vi har också en ny resenär-Morris-en 14 v gammal Cavalier som kom till oss för 5 v sedan och som gillar att åka husbil. Han gillar allt förresten!
Vår gamla hund Kasper(Springer) dog i höstas 12 år gammal. Usch vad tomt det blev.
Men nu är det full rulle dagen lång.
Aukja
 

Bilagor

  • IMG_0101.JPG
    IMG_0101.JPG
    814,3 KB · Visningar: 4
  • IMG_0134.JPG
    IMG_0134.JPG
    437,5 KB · Visningar: 3

Ce-eN

HBK Medlem
Inlägg
260
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
632
Medlemskap
2025
Sv: Ny husbilsresenär

Hej! Jag heter "Rossi"! Jag är en dvärgschnauzer och är nio veckor gammal. Mina syskon är kvar i Stockholm där vi föddes. Jag skall bli vakthund i mattes och husses husbil när jag blir stor. Vi tog det lugnt på vägen hem från Stockholm ( 4dag.) så jag har redan vant mig vid att bo i husbil. Det var roligt och jag fick komma ut mycket och springa . Matte och husse säger att jag är duktig för att vara så liten, men det visste jag redan! Nu är vi hemma i Helsingborg och jag ser fram emot nästa resa med husbilen.
Hälsningar......Rossi ! (Danger Dalton)
Ps. matte och husse är Cibban och Ce-eN!

Motala Motormuseum 09 026.jpg

Motala Motormuseum 09 033.jpg

Motala Motormuseum 09 049.jpg
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Ny husbilsresenär

Hej..

Vilka sötingar..:).. kul med nya kompisar ..

Jag heter Iza och är en Tibetansk Mastiff tjej som blev 5 mån igår (4 juni)..och jag älskar att åka husbil..:) När jag blir stor ska jag osså vakta min husbil o familjen så klart :wink:

Vi kanske ses i sommar....

Kram Iza & matte o resten av pettsson´s
 
Senast ändrad:
Toppen